Asiakaspalaute on toimintamme kuntotarkastus

Asiakaspalaute on toimintamme kuntotarkastus

Säännöllisesti keräämäämme asiakaspalautetta voi pitää toimintamme tasoa kiistattomasti kuvaavana yleismittarina. Kysymme jokaisen projektin päätyttyä palautteen onnistumisestamme tilaajan ostoista ja työmaatoiminnoista vastanneilta henkilöiltä. Saatu palaute toimii samalla kehitysimpulsseina jatkuvan parantamisen hengessä.

Projektikohtaisen asiakaspalautteen mukaan tärkeimmät tekijät toimittajavalinnan takana ovat kokonaisedullisuus, laatu, asiantuntijuus ja toimitusvarmuus. Ne ovat tekijöitä, jotka näkyvät myös strategisissa kehityskohteissamme.

Kaiken lähtökohtana on suunnittelu. Siksi olemme jo usean vuoden ajan panostaneet omaan suunnitteluumme. Valmistajan oma suunnittelu parantaa kustannustehokkaimpien ratkaisujen lisäksi toimitusvarmuutta ja laatua. Omissa käsissä suunnitteluaikataulut hallitaan paremmin ja vakiomuotoiset suunnitelmat näkyvät myös laadussa ja häiriöttömässä tuotannossa.

Saamamme asiakaspalautteen mukaan meillä on eniten parannettavaa tuotelaadussa, häiriötilanteiden hallinnassa ja työmaakorjausten toteuttamisessa. Panostukset laadunvarmistukseen ja yhdenmukaiseen projektinhallintamalliin taklaavat näitä prosessin osia.

Säännöllisesti kerätty asiakaspalaute toimii hyvänä toimintamme kuntotarkastuksena, minkä perusteella näemme kehitystoimenpiteidemme tehon reaaliajassa. Paras tunnustus oikeiden asioiden tekemisestä on erityinen huomionosoitus asiakkaalta. Siksi pidämme suuressa arvossa Suomen suurimman rakennusliikkeen YIT Suomi Oy:n pääkaupunkiseudun asuntorakentamisen Vuoden toimittaja -valintaa.

Kiitos antamastasi palautteesta – kehitys jatkuu!

Petri Kähkönen
Markkinointipäällikkö, Parma Oy

Petri vastaa Parman markkinoinnista ja viestinnästä. Betoniuskoon hurahtaneena hän levittää elementtirakentamisen ilosanomaa. ”Pete” huolehtii kunnostaan pelaamalla lätkää RT-kiekossa. Ota yhteyttä

Heräsikö ajatuksia? Kommentoi: