Rohkeasti ja konkreettisesti asiakkaan eduksi

Rohkeasti ja konkreettisesti asiakkaan eduksi

Parman sloganiksi vakiintui muutama vuosi sitten sanapari Rohkeutta ja konkretiaa. Moni saattoi silloin miettiä, mitä tämä ensi kuulemalta hieman moniselitteinen lupaus kohdallamme tarkoittaa. Lopputuotteet ja kohteet ovat toki konkreettisia, mutta mihin betonituoteteollisuudessa tarvitaan rohkeutta?

Viime vuodet ovat osoittaneet, että sille on nopeiden muutosten keskellä vahvasti kysyntää. Meille parmalaisille rohkeus tarkoittaa kykyä muuttua markkinoiden mukana ja oman toiminnan jatkuvaa parantamista. Konkreettisia toimia ovat mm. tuotantomme tehdasjärjestelyt, tuotannon CODE-tehostamisohjelma sekä jatkuvat panostukset laatuun ja työturvallisuuteen. Taustalla vaikuttavat myös arvomme, joissa korostetaan laadun ja rohkeuden lisäksi kumppanuutta ja vastuullisuutta.

Tavoitteet ovat nekin hyvin konkreettisia: kannattava liiketoiminta, sujuva tuotanto sekä häiriöttömät ja virheettömät toimitukset. Asiakkaillemme tämä yhtälö tarkoittaa entistä parempaa toimitusvarmuutta ja tuotelaatua. Ne ovat myös asioita, joista meidät tunnetaan.

Muutos tuo uusia mahdollisuuksia

Kiristyvän kilpailun myötä rakennusala on tulevina vuosina monien mullistusten edessä. Digitalisaation tuomien haasteiden lisäksi alalla toimivien yritysten on pystyttävä muokkaamaan toimintaansa entistä selkeämmin palveluliiketoiminnan suuntaan.

Me parmalaiset olemme tarttuneet näihinkin haasteisiin rohkeasti ja konkreettisesti, sillä näemme ne uhkien sijaan mahdollisuutena. Olemme panostaneet viime vuodet vahvasti tietomallien hyödyntämiseen, omaan suunnitteluun ja suunnittelun ohjaukseen. Haluamme tuotteilla ja palveluillamme tehostaa ja nopeuttaa rakentamisprosessia, parantaa laatua sekä edistää työmaiden turvallisuutta.

Konkreettinen esimerkki esivalmistuksen hyödyistä on mm. Vuoden työmaaksi valittu Länsimetron Koivusaaren asema, jossa paikallavaluja korvanneet elementit toivat aikatauluihin kahden kuukauden aikasäästöt. Myös Ahvenanmaan postiterminaalin rakentamisessa ratkaisumme tuottivat huomattavat aikataulusäästöt. Hiljattain kotiutetut kolme pysäköintitalo-toimitusta kertovat nekin omaa kieltään asiakaslähtöisen, kustannustehokkaan ja aitoa kumppanuutta korostavan konseptimme toimivuudesta.

Hannu Tuukkala
Toimitusjohtaja, Parma Oy

Hannu on motivoitunut rakentamisen prosessin laaja-alainen kehittäjä. Hän uskoo vahvasti rohkeaan alan uudistamiseen nykyaikaista tekniikkaa hyödyntäen. Hannu rentoutuu luonnossa. Ota yhteyttä

Lue myös nämä

Blogit aiheittain

PARMAsome

  • Seuraa meitä: