Tiedote kumppaneille Rajavillen sulautumisesta Parmaan

Rajavillen sulautuminen Parmaan toteutuu aikaisemmin tiedotetun suunnitelman mukaisesti 31.12.2021. Järjestelyn taustalla on tarve yksinkertaistaa yhtiön juridista rakennetta ja tehostaa toimintaa kasvustrategian mukaisten tavoitteiden saavuttamiseksi. Rajaville Oy:n Y-tunnus poistuu sulautumisen yhteydessä käytöstä ja kaikki toiminta siirtyy Parma Oy:n Y-tunnuksen alle.

Rajavillen keskeiset toiminnot on jo aiemmin yhtenäistetty Parman kanssa, ja sulautuminen on viimeinen vaihe vuonna 2013 toteutettua yrityskauppaa, jossa Parma hankki Rajavillen koko osakekannan omistukseensa. Sulautuminen mahdollistaa yhtenäisen toimintamallin ja asiakkaiden entistä paremman palvelun.

Mikä muuttuu?

Vuoden alusta alkaen toiminta jatkuu normaalisti Parma Oy:n nimissä. Kaikki yhteyshenkilöt säilyvät samoina. Asiakas- ja toimittajayhteistyössä pyydämme huomioimaan oheisissa kumppanitiedotteissa mainitut asiat 1.1.2022 alkaen:

Lisätietoja:

Jari Issakainen, myyntijohtaja, Consolis Parma