Haemme taloushallinnon asiantuntijaa
Oletko kiinnostunut monipuolisista ja vastuullisista taloushallinnon tehtävistä? Haluatko kehittyä ison teollisuusorganisaation taloushallinnon asioissa ja oppia ymmärtämään liiketoimintaa muutoksia täynnä olevassa ympäristössä? Etsimme Parman talousyksikköön osaavaa ja kehittämishaluista taloushallinnon asiantuntijaa vakituiseen työsuhteeseen.
Parman taloustiimi palvelee koko Suomen organisaatiota ja taloustiimissä hoidamme ammattitaidolla ja tekevällä asenteella kaikki taloushallinnon asiat. Teemme yhteistyötä Parman kaikkien yksiköiden kanssa ja meille tärkeää onkin sujuva sisäinen asiakaspalvelu ja joustava asenne. Pystyt kehittymään roolissasi myös oman kiinnostuksesi mukaisesti, sillä panostamme moniosaamiseen ja jatkuvaan kehittämiseen.
Taloushallinnon asiantuntijana vastaat Parmalla osto- ja myyntireskontran hallinnasta, taloushallinnon päivittäisistä tehtävistä sekä kirjanpidon kuukausi- ja viranomaisraportoinnista omalta vastuualueeltasi. Katsomme eduksi aikaisemman kokemuksen mm. Intrastat-raportoinnista ja urakkailmoituksista. Tehtäviisi kuuluvat mm.:
- Osto- ja myyntireskontran täsmäytys
- Factoring-tapahtumien vienti kirjanpitoon, factoring-tilien täsmäytys ja raportointi konserniin
- Ostotilausten ja -laskujen jaksotukset
- Kauden sulkuun liittyvien tositteiden kirjaus
- Matkalaskujen käsittely
- Viranomaisraportointi ml. intrastat, rakentamisen urakkailmoitukset
- Palkkatositteiden kirjaus
Olet osa Parman tehokasta talousyksikköä, jossa teemme töitä yhdeksän kokeneen ammattilaisin voimin palvellen Parman ympäri Suomen olevia toimipisteitä. Esihenkilönäsi toimii talouspäällikkö. Tehtävä on vakituinen ja kokoaikainen ja toimipaikka on Nummela. Arvostamme tiimin kohtaamisia ja siksi työskentelemme sekä toimistolla että joustavasti etänä.
Odotamme sinulta soveltuvaa, esimerkiksi kaupallisen alan koulutusta ja suomen ja englannin kielen taitoa. Sinulla on mielellään aiempaa kokemusta reskontran ja kirjanpidon tehtävistä, viranomaisraportoinnista ja toiminnan kehittämisestä. Tärkeimpiä ominaisuuksia ovat tarmokas työote, halu oppia uusia tehtäviä ja kiinnostus talousasioihin. Sinulla pysyvät langat käsissä hektisessäkin ympäristössä ja olet tarkka ja täsmällinen. Lisäksi sinulla on hyvät vuorovaikutustaidot ja into kehittää ja kehittyä.
Tarjoamme sinulle mukavan ja osaavan tiimin tuen, mielenkiintoiset työtehtävät ja mahdollisuuksia oppia uutta. Parma tarjoaa monipuoliset henkilöstöedut sujuvan arjen ja hyvinvoinnin mahdollistamiseksi: Käytössämme on mm. lounasetu, hyvinvointietu e-Passi, työsuhdepolkupyöräetu, kattava työterveyshuolto ja hyvinvointia tukeva Auntie-palvelu.
Consolis Parma on Suomen johtava betonielementtien valmistaja sekä vastuullinen yrityskansalainen ja työnantaja, joka työskentelee aktiivisesti kohti Nolla tapaturmaa -kulttuuria.
Kiinnostuitko? Tätä tehtävää voit hakea 31.10.2025 saakka lähettämällä hakemuskirjeen ja CV:n osoitteella rekrytointi@consolis.com. Kerro lisäksi palkkatoiveesi ja tieto aikataulusta, milloin olisit käytettävissä aloittamaan tehtävässä. Hakuprosessiimme kuuluu haastattelut ja soveltuvuusarviointi. Valitulta henkilöltä edellytetään hyväksyttyä työhöntulotarkastusta, johon sisältyy huumetestaus. Aloitamme haastattelut jo hakuaikana, joten toimi ripeästi, mikäli innostava tehtävä taloushallinnon parissa kiinnostaa.
Lisätietoja tehtävästä antaa talouspäällikkö Natasha Elk (puh. 040 153 2442), jonka tavoitat parhaiten ke 8.10. klo 14-15 ja ke 15.10. klo 14-15 sekä ke 22.10. klo 14-15.