Surveypal Consolis Parman kumppaniksi asiakaskokemuksen mittaamisessa
Asiakaskokemuksen jatkuva parantaminen on yksi Parman strategisista kärkihankkeista. Toimitusvarmuus, laatu ja hyvä asiakaspalvelu ovat viime kädessä tärkeimmät kriteerit, joilla tätä asiakaskokemusta mitataan. Vuoden 2024 alusta alkaen Parman asiakaskyselyt toteutetaan Surveypalin tarjoamalla nykyaikaisella ratkaisulla.
Parman uusi asiakaspalauteratkaisu perustuu kahteen kokemuspisteeseen. Modernit, vastaajalle helppokäyttöiset kyselyt kattavat nyt sekä myyntivaiheen että projektien valmistumisvaiheen.
”Jo heti alussa huomasimme, että Surveypalilla on halukkuutta kehittää yhdessä tarpeisiimme ja toimintaympäristöömme sopivat palautemallit. Halusimme nykyaikaistaa ja uudistaa asiakaskyselyidemme toteutustapaa ja olemme nyt valmiina siirtymään uuteen kyselymalliin”, kertoo myyntijohtaja Miikka Suppula Parmalta.
”Yhteistyön keskeisiä tavoitteita ovat olleet vastauskokemuksen merkittävä parantaminen ja meille tärkeän liiketoimintatiedon ajantasainen raportointi. Uskomme löytäneemme tavoitetta hyvin tukevat ratkaisut ja toivommekin asiakkaidemme antavan palautetta avoimesti toimintamme kehittämiseksi”, Suppula jatkaa.
”Haluamme auttaa Parmaa kehittämään asiakaskokemusta yhä paremmaksi yhtenäisten asiakkaan palautemallien avulla. Päätöksenteon tueksi tarvitaan reaaliaikaista kokemustietoa, jotta yritys voi reagoida nopeasti mahdollisiin häiriötilanteisiin ja kehittää toimintaa pitkäjänteisesti. Palveluratkaisumme perustuu tämän tärkeän datan tuottamiseen Parmalle yhtiön tarpeiden mukaisesti”, sanoo myyntipäällikkö Olli Myllys Surveypalilta.
Parman uudet asiakaspalautekyselyt käynnistyvät tammikuun aikana. Vastaathan kyselyihimme ja auta meitä kehittämään toimintaamme!
Lisätietoja:
Miikka Suppula, myyntijohtaja, Consolis Parma
puh. 040 647 4480
miikka.suppula@consolis.com
Olli Myllys, myyntipäällikkö, Surveypal
puh. 044 783 4415
olli.myllys@surveypal.com